Sol o regn

I fm när jag gick ner till stan för att jobba sken solen. Sen när det var dags att bege sig hemåt regnade det. Jaaa det var dagens väderrapport det....

Trivs faktiskt väldigt bra med att jobba igen. Nu är jag förstås inte i "min" butik för tillfället eftersom vi håller stängt för renovering. Den 24:e maj sätter vi igång bakom kulisserna och den 31:e slår vi upp portarna ute på Ingelsta. Be there!!! Kommer vara tipp topp i butiken och fullproppat med de senaste plaggen, kanske bra erbjudanden?!

Har börjat packa ner vårat hem i flyttkartonger. Mycket nu. Jobb, dagis, flytt, nyöppning i butiken...pust!

Imorgon kväll har vi bjudit över grannarna på hamburgare och alkoholhaltiga drycker. Daniel fixar burgarna och jag fixar....hmm..smakar av vinet! Perfekt med hemmafest (fredagsmyyyyys) när man har en ettåring. Då kan hon sova snällt i sin egna säng. Synd bara att vi lärde känna dessa trevliga människor just innan vi flyttar. Får hoppas att de vågar lämna city och hälsa på oss vid ljuraparken ;)

Godnatt godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0