Soliga lördag! Och här ligger jag med vete...

Soliga lördag! Och här ligger jag med vetevärmaren på magen. Hann vara på jobbet (dagis) i knappt en timme igår när magen kollapsade och jag låg på alla fyra i personalrummet och kallsvettades. Kändes som värkar, vidrigt med andra ord!! Droppade svett om mig, fresh...Daniel kom med bilen och fraktade hem mig. Efter några timmars sömn kändes det bättre men fasen vad öm hela magen är idag. Säkert cancer men det törs jag inte kolla upp :D Eller massa fisar som fastnat där inne..


Kommentarer
Postat av: Karin

Läskigt! Har det blivit sådär förr? Du måste släppa ut fisarna...

2012-03-04 @ 11:04:58
Postat av: anna

jag fiser ju hela dagarna!! hehe...det har hänt förr, men sist var innan jag var gravid. Tarmvred kanske..

2012-03-04 @ 13:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0