Nytt boende?

Igår var vi på två visningar. Den första gick vi inte ens in i. Fruktansvärd trafik utanför porten (fult hus) och när snubben som skulle visa lägenheten var 10 min sen drog vi. Den andra låg vid badhuset, jättemysig gård och stor balkong. MEN mörk, gammal och sliten. USCH!!! 7100:- skulle de ha. Nej tack!!

Idag var vi och kikade på en mysig tre vid Ljura-parken. Ljus och trevlig. Jag sa ja direkt men Daniel är inte lika entusiastisk. Pensionärs område typ..men det värkade vara många yngre och barnfamiljer. Får reda på tisdag om vi får den..jag har redan börjat inreda i fantasin. Så nu går nog Daniel runt och är lite rädd att vi inte ska få den och jag blir galen...hehe


Tadaaaaaa. Här är den...fast det var nog ingen dörr mellan kök och sovrum om jag minns rätt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0