Onsdag 18 Januari

Lilla ungen vaknade minsann 05.15 idag. Härligt!! Hennes pappa gick upp så jag fick lite extra vila då jag är själv hemma inatt. Snart dax för bvc. Som vanligt har jag en del jag tänkt fråga om men väl på plats glömmer jag allt och säger bara "allt är bra bara bra, men hon är jobbig på nätterna". Och jobbig på nätterna får man leva med enligt bvc. Pim var ju sjuk förra veckan och levde på välling och juice (osötad!) så jag har försökt göda henne ordentligt ett par dagar nu så vågen förhoppningsvis pekar uppåt. Tjock som en falukorv ska små bebbar vara!!!

Även upprop idag. Och denna gången ska jag gå. Två små distanskurser ska jag fasiken orka. Dags att ta tag i sitt liv. En bit i taget åtminstonde. Men jobbigt ändå. Har inte satt min fot på en skola sen studenten och det är ett par år sedan. Många år sedan haha.

En minikorv
Har inte tömt kameran på ett tag så det får bli en gammal bild.
Nykläckt mini-Pim.

Kommentarer
Postat av: Monica

Vad är det för kurser? Spännande! Jag längtar lite smått till i höst när jag fortsätter plugga. Mammaledighet (mammatjänst) har sin charm, men skönt med riktig vardag o rutiner, o sen det där lilla plusset att man "blir" nått med ;)

2012-01-19 @ 11:07:33
URL: http://monicamercury.blogg.se/
Postat av: anna

Det är datorkunskap och hälsopedagogik. Inget high-tech men jag saknade lite poäng så tänkte få det fixat nu när jag ändå inte har fullt upp med jobb. Jaa du har väl varit hemma ett bra tag nu!?

2012-01-23 @ 13:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0