Blev rätt bra...

Dag idag. Fick komma ut och springa, borsta på lite smink och gick en sväng förbi resemässan på de geer hallen.
Efter det blev jag bjuden på smaskig paj och ett glas rött. Östgöta delikatesser, bredvid the Lamp. Väldigt flott. Väldigt inne. Så nu har man gjort det. Blev erbjuden vidare umgänge hemma hos min moder jord och hennes man men det avböjde jag. Nöjd med dagen.

Nu blir det mys i soffan med sjuk bebis. Pim blir extra mysig nu när hon är sjuk. Liten och ömklig. Vill sitta i knät och pussas. När hon lägger sina små tjocka händer på mina kinder och klappar försiktigt (i vanliga fall sliter hon bort mitt skinn!!) jaaa då smälter jag. Då orkar man fan lite till...

Kommentarer
Postat av: Monica

Ja, så mysigt när dem små är sjuka. Eller inte när de är små små som min lillkorv, då skriker dem ju bara, you get the point ;)

Härligt med lite egentid för dig med :D

2012-01-15 @ 07:25:47
URL: http://monicamercury.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0