Torsdag, torsdag, torsdag.....



Nu har Pim lärt sig äta mackan själv. Första gången tyckte hon det var hemskt otäckt och kladdigt. Istället för att använda händerna försökta hon böja sig fram och plocka upp biten direkt med munnen. Som en liten hund!
Men nu går det galant. Och pip-muggen används flitigt. Det är sjukt hur fort de lär sig nya saker i den här åldern..

Helgen spenderade jag, Pim och moster nere i skåne hos Pims morfar. Lite stökig var hon allt på tåget. Gärna stå och klättra överallt. Jag var rätt slut när vi anlände till Lunds station hehe..tur att min syster var med och hjäple till. Tyvärr blev Pim förkyld under helgen och då dög ingen annan än mamma. Som en kläng apa!! Så med andra ord var det rätt skönt att komma hem igen och kunna lämna över till pappa D. Han duger lika bra som mig tycker Pim och det är väldigt skönt. Morsgrisar är inte min grej ;)



Morfar och en sur/förkyld Pim som inte alls vill sitta i knät!



Och en dagens outfit ;) Knatas på bra nu med vagnen. Men så fort det tar stopp vid en vägg eller stol bryter hon ihop och skriker tills någon löser problemet och ordnar fri väg igen...


Kommentarer
Postat av: sanna

gullungen :)

2012-02-23 @ 21:54:14
URL: http://saannaaevelynee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0