Med brallorna nere vid fotknölarna!!

Häromdagen när jag försökte diska undan lite fort blev Pim sur. Hon ville inte leka själv helt plötsligt.
Så damen ifråga gapar på mig samtidigt som hon drar allt vad hon kan i mina mjukisbrallor som glider ner.
Tyvärr hade jag tagit det dåliga beslutet att denna morgon kliva i mina gamla gravid-trosor i storlek 42. (Väääldigt sköna dock) Detta fick jag bittert ångra...mina sladdriga granny pants följer med byxorna ner och där står jag med stärten i vädret. Pim stirrar storögt rakt upp i härligheten. Hon har ju inte sett sin mor från denna vinkel på över 10 månader! Får hoppas att hon ärvt mitt dåliga minne....

Promenad och lunch med Amelie och lilla Corinne idag. Mycket trevligt. Och sååååå skööööönt väder. Till och med blåsten var mild. ÄNTLIGEN!!!

Nä nu ska jag glo på dagens missade avsnitt med Unga Muttor (mödrar)....




Slänger upp en gammal bild på en liiiiten Pim på Munken in the Park.
Pim i Parken :D

Kommentarer
Postat av: Monica

Hihi, måste varit en kul syn ;) Gud va fort tiden går, lilla Pim, inte många månader på bilden :D Angående din kommentar o fråga, tänkte skriva ett inlägg om det snart, många som frågar detsamma så nog dags för en redogörelse ;)

2012-02-29 @ 12:35:26
URL: http://monicamercury.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0