Tönt-keps och UV-dräkt..

Det var vad jag kom hem med idag från stan. Bland annat.. Först gick jag och Pim i skobutiker för att införskaffa sandaler. Pim fick ett par fina igår av sin mormor men de var för stora och fanns inte heller i mindre storlek. Så vi bytte till ett par marinblå, de andra var rosa och lite svårmatchade kände jag. Får räcka med rosa nu, hon fick ju så mycket söta kläder i den färgen hehe.

Tjejen i butiken trodde att Pim var en kille och hivade fram ett par manliga och fotriktiga skapelser. Sen blev hon lite generad när jag sa att Pim hade en snippa.... eller nä det sa jag inte, det var faktiskt Pims leopard mönstrade sjal som avslöjade henne :D

Hann även med en fika på waynes. Bökigt och krångligt att ta sig in med vagnen genom deras lilla dörr, faan hur tänkte de när de byggde den här skiten, muttrade jag för mig själv helt svettig.

När jag väl kommit in insåg jag att det nog är meningen att barnvagnar och rullstolar ska använda andra ingången med stora breda skjutdörrar...jaja...


Dagens kap! Nallen får agera modell så kepsen kommer till sin rätt. Med skynke i nacken! Pim lär se ut son en engelsman på mallis-charter i sin kepa och UV-kostym:) Den sistnämnda valde jag att köpa i två-delat då jag hört att varianten i overall format är lite knölig. Sen gillar ju min dotter att springa runt och lufta stjärten...

Linnena kostade 39.90:- på HM, sjukt billigt! Köp köp köp....

Spf 30 är till mig och Daniel, spökena!


Kommentarer
Postat av: Karin

Ja vi får se hur det blir. Jag förbered mig för Hollywood, ingår sillisar och ankläppar?

2012-04-18 @ 06:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0