Seg fredag.

Vaknade upp med halsont och Pimson är snuvig. Vi som typ ALDRIG är sjuka, wtf!!!?? Aja med panodil till mig och alvedon till dottern ska det nog gå. Imorse trotsade jag ändå vädret och halsen och gick till Lindex med Sarah. Dom bjöd på frukost och vip-shopping. Fyndade mina favvo-trosor. Sådana som inte syns under tigtha kläder. Ungefär som string men man slipper ha ett snöre som skaver mot stjärthålet. Sloggi is the shit!

Imorgon är det släkt-kalas för Pim, vi håller till hos hennes Farfar som har en lite större lägenhet. En sisådär 240 kvm!! Och min snälla mamma fixar tårta och annat. Skönt!

Nu ropar mannen att maten är klar, nice med en egen kock :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0