Påskägg och danssssssssssssss!!

Så sammanfattar jag min helg. Mycket trevlig.
Igår, lördag som även var påskafton bjöds det på påskbuffé ute på Fredgagården med familjen. Pim fick smaka prinskorv, melon och kusin Gustens kex. Mums!!




Dagen till ära sprang jag ner på stan och köpte en klänning till Pim. Ibland måste man va tjejig ;)


En 2-åring och en 1-åring. Händer massor på så kort tid!!

Senare på kvällen lämnade jag man och barn för mysigt umgänge med brudarna. Blev spontan-utgång till Hugo och jäklar så vi dansade. Inte sexigt och särskilt läckert för andra att se men vi hade iaf roligt. Mera friskis-pass än nattklubbs-dans haha. Fick stretcha innan jag kröp ner i sängen.

Idag har jag och Pim träffat fina Malin som var hemma över helgen. Fika på waynes och Pim fick en jättefin klänning av Malin och hennes karl som hon ska ha med sig till Egypten. Till skillnad mot förra sommaren då Pim bara låg i vagnen  som en liten limpa kan hon i år springa omkring i klänning och tunika. Helt plötsligt har jag börjat kolla tjejavdelningarna och inte bara killkläder som jag annars brukar...

Nähepp nu kurrar magen som tusan, maaaaaaaaaaaat. Har beställt hemgjorda hamburgare till middag. Och iskall cola...imorgon är vi alla lediga och jag hoppas på ett besök hos Pims kusin i rambodal. Grilla? :D


När Pim är på sitt mysiga humör vill jag ha massa ungar till. Eller iaf två till.
Men när hon inte fick pilla på smyckena inne på Kappahl och kastade sig på golvet som en vrålapa tänkte jag för mig själv att det räcker med en...eller ingen just då hehe. Älskade havreflarns-barn....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni va snyggast där trots dansen ;)

2012-04-09 @ 15:54:01
Postat av: Anonym

från Karin :D

2012-04-09 @ 15:54:15
Postat av: Anonym

hehe tack karin :D

2012-04-10 @ 12:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0