Krystvärkar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jepp, för exakt ett år sedan låg jag vid denna tidpunkt med benen i vädret och krystade för kung och fosterland.
Kändes som ett stort bowlingklot var påväg ut ur räven!! Daniel stod snällt bredvid och hejade på. Två barnmorskor, en läkare och en undersköterska höll i mina ben, fötter, murra och sa braaaaaaaaaa annaaaaaaaaa braaaaaaaaaaaaaa.

20:48 sa det plupp och upp på bröstet flög en liten torr och skrynklig sak. Både jag och Daniel bölade så snoret rann haha. Lycka!!

Sen sa det swooosh och ett år har passerat!!




Kommentarer
Postat av: Amelie

Fan vilket team du hade då! Jag hade bara en barnmorska och en undersköterska :)

2012-04-16 @ 20:58:07
Postat av: Anonym

Aaa men pims hjärtljud gick nog ner har jag luskat ut efteråt. För helt plötsligt dök alla upp och stod och stirrade på monitorn...hade någon sagt ordet kejsarsnitt just då hade jag jublat högt ha ha

2012-04-16 @ 22:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0