KALAS!

Det blev lyckat idag måste jag säga. Mycket tack vare min moder jord som bakat och Daniels pappa som lät oss ha kalaset hemma hos sig. Och Pimmen fick såååå mycket fina grejer!

Cykelstol (så hon och jag kan cykla till dagis)
Hjälm
Trehjuling
Babybjörn Travel Light resesäng, grymt smidig! Man fäller upp den i en enda rörelse. Coolt;)
Kläder :)
Presentkort på Polarn
Docka
Ryggsäck
Böcker
Skottkärra, spade och hink till sandlådan
Sandaler
Leksaker
Helo Kitty-boll...hmmm, det bästa av allt tyckte Pim!

Även Pims päron fick present, nämligen ett kuvert med massa egyptiska sedlar. Tack snälla Pims mormor och plastmorfar :D


Lyckades klämma in alla i vardagsrummet..


Paket högen


Mycket folk! Men Pim är en social unge som utan problem hänger med gästerna. Jag och Daniel behövde inte passa upp på damen ett dugg. Skönt!


Musikalisk efter sin Far. Och runt omkring står ca 25 vuxna som tittar på och säger naaaaeeeeew i kör.


Sen bjöds det på ett dans nummer. Hehe hon älskar att alla kollar på henne och skakade tung kiss-blöja och vevade med armarna i takt med musiken så alla gäster kunde fota.


15-kilos tårtan. Gick exempelvis åt 18 st ägg.

Klockan är snart mitt i natta och vi har packat klart. För söndag natt sticker vi till Egypten. Det ska bli grymt skönt men vi är ändå lite nervösa denna gång med tanke på att det är första gången vi reser med Pim och första gången vi åker till Egypten. Folk har så mycket åsikter om det resemålet. Antingen är det hemskt eller jätte bra.
Magsjuke-hets men jag är extrem vad det gäller handhygienen och har bunkrat med handsprit. Sprita sprita sprita så ska det nog gå bra. Och Pim får bara äta burkmat och gröt så det är lungt för hennes del...

nattti natt...


Kommentarer
Postat av: Amelie

Vilket kalas!!! Och vad skönt ni kommer få det i värmen. Härligt att få grunda en bränna nu innan sommaren :)

Jag ska inte ha nåt skötbord. Vi ska byta blöja på tvättmaskinen eller byrån istället, har ju ett sånt där underlägg i plast som man blåser upp. I nya lyan blir det perfekt i tvättstugan!

2012-04-22 @ 08:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0