Fixa fixa

Pim ligger och sover lunch så jag har passat på att duscha och sätta på mig ansiktet.
Även ringt några samtal. Säga upp lägenheten, flytta fram inskolningen på dagis och ordna loppis-plats.
På lördag ska vi (jepp daniel också fast han inte vet om det än!) stå på loppis nere vid butängen.

I vanliga fall är jag snabb med att ge bort eller kasta prylar/kläder som jag tröttnat på men nu har jag inspirerats av den rådande secondhand trenden och tänkte ge det ett försök. Sålde faktiskt en tavla på blocket häromdagen. 500 spänn i handen bara sådär!

Det vi inte får sålt på lördag hamnar på returpunkten hehe. I mitt nya boende ska det vara ny inredning. Jaaa jag är en slit och släng människa. Bort med det gamla och in med nytt. Dyrt beteénde tyvärr....

När Pim vaknar är planen att gå bort till öppna förskolan. Dom har ett grymt lekrum där Pim kan härja fritt och en skön soffa som passar mig utmärkt. Har vi tur finns det fler barn på plats....


Kommentarer
Postat av: Amelie

Vi har fyra förråd fulla med skit. Kommer du ihåg sist vi stod på loppis? Höhö

2012-04-10 @ 12:55:58
Postat av: Monica

Vilken öf hänger ni på?

2012-04-11 @ 22:21:55
URL: http://monicamercury.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0